Matte!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag tycker faktiskt matte är roligt, på riktigt!

Förändringar är bra! Att stå och stampa på samma plätt och att alltid vara likadan är numera inte min kopp av te längre.
Den förut så konservativa Ylva är numera en Ylva som gillar förändringar och kastar sig in i nya projekt med glädje!
(fast helt positiv är jag ju inte hela tiden, nån jävla måtta får det vara på alla förändringar)

Var bar det jag ville säga, att jag inte riktigt känner igen mig själv men så länge jag mår bra av mig så kör vi på det!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Härlig förvandling! jag blir så glad för din skull!!

Det är väl så, att det är förödande att stå och stampa på samma ställe och inte ta tag i sin situation. Man blir bara ännu mer missnöjd, bitter och sur. Du bevisar ju att det faktiskt bara är att ta sig själv i kragen och att det faktiskt går att göra någonting åt sin situation! Det verkar ju vara lättare än man tror! Jag ska försöka att bli inspirerad, även om det känns ganska omöjligt på jobbfronten just nu... Jag trodde ju att det skulle bli så mycket bättre nu med nytt jobb. Istället är jag så less på att inte ha något att göra att jag nästan längtar tillbaka till det gamla jobbet (och då är det illa)!

Kämpa på med studierna! Jag hejar på dig!! /MammaMu

Svar: Tack Mamma Mu! Just nu behövde jag dom orden. För nu har den där j-a balansen börjat strula. Du vet exakt vad jag pratar om va!
Ylva

2013-10-16 @ 20:37:46
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0