Skitbalans eller varför varför har jag alltid rätt!

I mitt förra inlägg riktigt sprudlade jag av positivitet (ett ord jag alldeles nyss har fått lära mig att stava till!) och framåtanda.
Men nu så är vi tillbaks på ruta 1 igen!
Allt för den där jävla balansens skull,
Ni vet, händer någonting bra MÅSTE det hända någonting dåligt för att på nått skruvat sätt balansera upp det hela, som en våg.
Sån har jag alltid varit och tyckt och tänkt, i hela mitt liv. Och nu trodde (typ hoppades) jag hade den teorin var grusad. Till ända. Eftersom jag nu skulle vara den positiva, glada och det här ska bli så kul Ylva, så skulle den där j-a balansen vara död, stendöd!
Men ack så fel jag hade, eller rättare sagt så förbannat rätt jag hade att den finns!


Nu ska jag grotta ner mig i något härligt slabbigt matprogram med ostbågarna i högsta hugg och gräva ner mig en stund i depp, negativism och mörka tankar. Så blir den där j-a balansen nöjd så jag kan bli den nya Ylva igen!

OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

I know what u mean!!

Jag har ju förstås mått alldeles för bra den här sommaren och känt mig alldeles för glad över flytten, skola och dagis. Det var liksom hög tid att ta ner mig på jorden igen. Jag är dessutom övertygad om att alla onda ting är tre så jag går bara och väntar på nästa katastrof. Den lurar runt hörnet så att säga...

Jag hoppas att ostbågarna hjälpte (för stunden i alla fall) och att vågen slår över på rätt sida snart igen!

2013-10-25 @ 08:38:53
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0