Vabelivab och pluggeliplugg!

Just nu hemma med febrig och totalt däckad liten Harry. Hösten börjar bra om man säger så. (obs jätteironisk här va!) Men det är ju som det är, hoppas det går över snabbt och han blir sitt gamla jag igen med ben som pinnar på som om man tror att dom ska börja glöda nästan när han springer i Usain Bolt stil i vardagsrummet. Det enda som är bra med sjukdomen är att han och jag får massor med mystid och kan kramas i stort sett hela dagarna.

Annars så har vi hittat en bra och ny rutin med skola och allt vad det innebär. Jag trivs fortfarande jättebra och tycker det är så förbannat skönt att slippa söndagsångesten. Nästan så jag på fredagen känner att kan det inte bli måndag snart så jag får gå till skolan igen!

Har hittills haft en eltenta och den gick alldeles utmärkt bra. Starkt VG fick jag och det behövdes för att få igång mitt eget tyckande och tänkande att jag faktiskt KAN och jag är faktiskt lite duktig.
Den där Jante har ju haft ett stenhårt grepp om en i nästan hela livet annars. Skönt att kunna släppa lite på honom också.
Som mannen säger: Det blir bra det här! Och för en gång skull så har han faktiskt rätt!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Härligt att du äntligen hittat rätt!! Fantastiskt! Hoppas bara att lilla Harry blir frisk så att du får återvända till skolbänken snart. Kram MammaMu.

Svar: Tack! JAg hoppas du får börja jobba snart eller att du hittar ett nytt för självstudier hela tiden måste vara ohyggligt tråkigt! Kram
Ylva

2013-09-24 @ 12:16:54
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0