Pollen!

Vill bara meddela att jag pollenexplosionen som pågår för fultt är inte vänner, inte vänner alls skulle jag vilja säga.
Med denna urusla kropp som knappt fungerar i vanliga fall så kan nui ju tänka er de katastrofala följderna av detta väder.
Ögonen,,,,,säger bara det. Efter div gropar och ärrbildningar på mina stackars hornhinnor så är jag livrädd att jag ska få samma prolbem som jag hade mellan december och mars. Så idag har jag tid hos ögonmottagningen. Hoppas hoppas jag kommer i rättan tid den här gången. Vi håller alla tummar och tår.

(och ingen tenta eller skola denna vecka, tyvärr, hatar att komma efter men säger kroppen nej så gör den)

Ha en trevlig valborg drute!
Själv ska jag ta det lugnt och ha det förbaskat mörkt och hoppas på asmycket regn!

OVer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0