Hemmafru-gen!

Gaaaaahhhh jag tror tamej fan jag har utvecklat en hemmafru-gen deluxe!
På något annat sätt kan jag inte förklara det. För så fort folk (läs barn och / eller make) blir sjuka får jag någon obönhörlig kallelse från ingenstans att vilja laga mat och baka i massor till dessa sjuklingar! Till saken hör ju att jag inte är speciellt road i vanliga fall att utföra dessa sysslor. Utan ser det mer som ett ont måste. Och sen fattar jag inte varför det här med mat och bakverk blir så starkt? Jag menar för vem är det jag vll göra det här egentligen? Inte för dom sjuka iaf för dom vill ju inte se eller äta mat alls när dom ligger där i soffan och är sådär nästandöda.
Jaja frysen blir full istället för magarna och åt kommer det att gå när sjuklingarna blir friska.
Men hemmafru? JAG? Nejnej inte jag heller!

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0