Lista!

Saker jag är ofrivilligt bra på!
1. Tjata
2. Vabba
3. Äta ostbågar i en sån frenetisk fart att jag t om andas med munnen trots att den är överfull av de delikata ostkrokarna!
4. Spela Hello Kitty-bingo.
5. Ha en totalt antifunktionell kropp.

Saker jag borde bli bra på

1. Laga GOD vardagsmat
2. Den ovan nämnda borde även vara varierad och nyttig/kost/näringsrik.
3. Att gilla den där förbannade obalansen som ständigt gör sig påmind i livet.
4. Vara mer positiv.
5. Ta hand om mig själv bättre.
6. Träning i alla dess former.

Saker jag borde vara bra på men inte har ett dugg intresse av.
1. Träning i alla dess former
2. Laga GOD vardagsmat
3.Eller förresten hela den förbannade listan ovan.

Det finns en himla massa saker till som man kan lista men det får räcka för nu!

OVer and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0