Uppdatering av det där förbannade ögat del 4!

Har inte skrivit på länge pga att jag tror att Gud eller någon annan som har stor bestämmanderätt måste hata mig och min familj! Det började ed streptococer ak halsfluss för mig innan jul blandat med ögonproblem le grande! Efter den akuta ögonoperationen i Örebro (biologiskt plåster plus bandagelins) så har iaf ögat repat sig så pass att smärtan är borta och synen börjar så småningom komma tillbaka. Har även fått ett glasögonrecept från optikern på ögonmottagningen! Som om det inte vore nog så har småparvlarna fått halsfluss/öroniflammation före jul och sen efter jul magsjuka och halsfluss igen! Även jag fick halsfluss igen.OCh hur det är att få en tid på VC och sedermera penicillin till HELA familjen är ju i sig en helt egen historia! Nu äter iaf hela klanen penicillin, magsjukan har gått över, ögat läker som det ska och jag kör bil igen. Så nu inväntar vi bara vinterns influensa! (och nej jag är inte ett dugg ironisk här!) Må alla där ute vara friska och må ni slippa vårdcentralens bitterfittor! OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Åh, vilken mardröm! Men jag är i alla fall glad att ni lever!! Streptokocker är ju en historia för sig. Du vet ju att vi ha haft en hel del problem med att bli av med dem... Det verkar vara helt omöjligt när de väl fått fäste, men... lycka till!

2014-01-18 @ 18:11:55
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0