Bloggen tar en ofrivillig paus!

Måste tyvärr meddela att bloggen tar en ofrivillig paus. Detta pga att den som håller i den här bloggen har en sån fruktansvärt urusel kropp som bara går sönder hela tiden.
Jag har ännu en gång fått sår på hornhinnan! Samma förbannade öga som sist men nu ett nyare sår i underkant på det gamla.
Så för att få skiten att läka så läggs detta med bloggandet ner för en tid framöver.
Hoppas jag återkommer lite gladare, friskare och mycket mindre bitter!

OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Åh nej vad tråkigt!! Krya på dig och jag hoppas verkligen att du får ordning på det hopplösa ögat!! Ta en så lång paus som du behöver. Jag finns här som en trogen läsare när du hittar inspiration och skrivarlust igen! Kram MammaMu.

Svar: Åh tack Mamma Mu (som för övrigt är mina egna kråkungars favoritböcker)! Det värmer att ha läsa dina ord. Kramar!
Ylva

2014-05-14 @ 17:00:10
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com
Postat av: Malin E

Näe, fy va orättvist :-( krya på dej!!

2014-05-15 @ 21:54:06
Postat av: Helena

Nämen skit också. Ögonen är viktiga, var rädd om dem, pausa det som behövs så syns vi sen.
Kram!

2014-05-16 @ 11:08:30
URL: http://helenabystedt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0