Att vara i fas!

Sista tentan innan LIA 3 skriven idag. Och godkänt får jag, grämer mig dock över att jag fegade ur och blev osäker på en fråga och inte fortsatte mitt resonemang som hade lett till ett troligtvis rätt svar. Nåja, jag vet att jag kan iaf!
Redovisning i onsdags helt allena i ca 6 minuter inför klass och två lärare! Gick finemang. Gruppredovisning i tisdags, gick finfint!
Skriftlig rapport för nyss nämnda redovisning inlämnad och klar. Kortfattad skriftlig rapport inlämnad för den individuella redovisningen och den fick ett bra utlåtande.
Makro-uppgiften inlämnad!!!!!!
LIA-plats fixad!
JAG ÄR I FAS MED ALLT! Och vips så försvann den där höstdeppigheten trots gråa regntunga dagar!
Nu ska jag bannemej njuta av helgen!!

Ha en kanonhelg för det tänker jag ha!!

OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Heja dig!!

Svar: :)
Ylva

2014-10-24 @ 18:02:26
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0