Uppdatering om huruvida Beach 2015 kommer uppträda

Jomen visst går det att leva utan ostbågar i veckorna, även drickan går utmärkt att leva utan samma med godis MEN knäckemackan med ost är tamejtusan omöjlig att sluta med!
En kompromiss skulle man kunna kalla det för nu ser jag iaf mackan, tidigare var den övertäckt med ost! Kan tom räkna antal skivor, oftast 2 ynkliga ensamma skivor som ligger på den klana mackan som knappt har fått något bredbart smör på sig.

JA ni hör ju hur illa mitt matbeteende är. OCh ju mer jag försöker desto mer besatt av mat blir jag! Som omvänd anorexia på nått sätt

Så summering hittills, nöjd med att inte äta ostbågar i veckan
mindre nöjd med försöket att ändra mitt matbeteende.

Men jag håller ut ett tag till!

OVer änd out!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0