Livet går i 120!

För ett par veckor sen skaffade vi husvagn! (ja mammamu jag lider kanske av 40-årskris eller nåt!) Och denna testades i helgen. Stor succe! Iaf där vi campade på svärföräldrarnas sommarstugetomt i södra Dalarna. Precis vid en sjö! Så fort vi kom dit så infann sig liksom lugnet hos alla. Det är något med vatten som gör att man blir alldeles lugn, avslappnad och harmonisk!

Hann lagom hem i söndags för att byta om och sticka på fotbollsträning, fantastisk rolig sport det där! Och den lilla träning jag nu har utövat några söndagar har gett lite resulat i en lite förbättrad kondis! Nu kan jag nog springa iaf ett par minuter utan att låta som Darth Vader!

Veckan hittills har bjudit på en redovisning med PP, en arbetsintervju och kommer gör föräldramöte och en obegriplig tenta!


Livet går minst i 120 nu och jag försöker med alla medel att njuta och verkligen vara i nuet hela tiden! Men det tar på krafterna, det gör det i denna snart 40-åriga (krismässiga)kropp!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

:-) Helt fantastiskt! Jo, nog är det fyrtioårskrisen alltid, men vad gör väl det?! Det är ju bara att acceptera att det är dit vi är på väg. Mot de fyrtio alltså. Och dit vägen tar er med husvagnen förstås :-).

Håller för övrigt med dig om det där med vatten. Jag är en vattenmänniska och mår extra bra vid vatten. Det har jag alltid gjort!

Låter spännande det där med arbetsintervju?!

2014-09-09 @ 22:12:11
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0