Tenta 2!

Så var tenta 2 för denna terin avklarad. OCh med tanke på vad vi hade fått för material att läsa på ifrån kan man ju tycka att läraren kunde ha lagt upp tentan lite annorlunda så det blev lite utmaning. Men nej så var inte fallet. Om jag säger så här, jag skulle bli mycket förvånad om jag inte blev godkänd. JAG kan till och med lova att springa ett maraton om jag skulle få ett IG!

Nu är det helg och som jag längtar till imorgon!!! BArnvakt och således barnfria. Hotelnatt, restaurangbesök och bara vara Ylva och Micke i några timmar. Fantastiskt! Tusen tackkramar och miljoner pussar till dom snälla barnvakterna!

Nu laddar vi för mysfredag med hemmagjord pizza (våga vägra taco!) och barnkanalen!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Det verkar ju gå lätt som en plätt för dig. Hoppas bara det fixar sig med ögonen.

2014-09-22 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0