KALL!

Om man nu ska se något negativt med viktnedgång så är det definitivt det här med att ALLTID frysa!
Förut frös jag aldrig, nu fryser jag jämnt! Inte kul. Men jag jobbar på att få igång min blodcirkulation lite mer istället! Inte så snabbt kanske men ändock.
Förresten så måste jag nog köpa en klänning....jag köper aldrig klänningar eftersom min kropp aldrig verkar vara skapt för just tidens mode. Sen spelar det ingen roll om det var för 5-10 eller 1 år sen jag provade en! Modet passar liksom aldrig den här kroppen. Eller så är det knoppen det aldrig passar....låter det var osagt.

Snart 30 april med allt vad det tillhör, cruising i stan, snålblåst, spöregn på tvärsan och halv snöstorm brukar det ju vara. Kan inte tänka mig att denna 30 april frångår den traditionen. Har inga som helst problem med att hålla mig inne, mysa med tända ljus och fixa lite god mat, kanske nån god kaka som jag och ungarna bakar. Avsluta kvällen med en film tillsammans med det finaste jag har! Inga problem alls om jag säger så!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0