Robot!

Nytt år, nya kurser, ont om tid som vanligt. Har just avslutat en intensiv 2-dagars utbildning i robotprogrammering/körning. Fan säger jag bara, den skulle ha varit längre!!! Nåja man kan ju få allt här i världen. Den här terminen kommer vara mycket mer teknik-baserad och det är både kul och jobbigt. Men mest spännande.
Nu måste huvudet få vila lite efter den hårda ansträngningrn det blivit utsatt för 😉.
Jo förresten gör ett nytt försök på beach 2015! Laddat hem en app dom gör att jag kan hålla koll på kalorierna jag stoppar i mig och hur mycket jag bör äta varje dag. Än så länge känns det helt okej (men fråga mig efter helgen vad jag tycker!) och kvällarnas sig har blivit lättare att motstå.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0