SPONTANT!

Imorse vid frukost diskuterades sommarplaner, såna som kan bli verkliga och drömmar. En av dessa var att gå på Tekniska museet i Stockholm. Efter att ha hört allas önskemål och drömmar kände jag att nej va tusan väntar vi på vi åker nu! Så jag sa till min intet anande om vad som komma skulle man att vi åker dit efter frukost!!!

Sagt och gjort! Efter ca en och en halvtimme efter frukostdiskussion var vi på parkeringen för Tekniska museet! Fantastiskt roligt och alla i hela familjen hade kul och trevligt! Inte ett tjafs, bråk eller missförstånd på hela dagen.

Livet är till för att levas NU! Inte sen, eller imorgon.

Ikväll kommer jag somna skönt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0