VARM!

Om jag var kall häromdagen var jag desto varmare igår söndag. Ute hela dagen i kortärmat! Gjorde sånt där som jag nästintill föraktat tidigare, rensa rabatt och mellan plattorna ute! Men det var riktigt rofyllt och ungarna hjälpte till så gott de kunde. Vi hade en fantastiskt fin helg! Mös och eldade inne när det var kallt och kikade på film, bakade lite, åt god mat. Och avslutade med en utedag i vårvärmen. Vad mer kan man begära!?

Och nu är det maj! Tusan vad fort det går efter påsken. Snart examen,,,,och ja jag har nu inhandlat inte bara en utan två! klänningar! Känns sådär, jag är ju hur man än vrider och vänder på det en jeansmänniska!
Vi får se vad som används....

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0