Mörkt

Tusan va fort det går när moder natur bestämt sig för att byta årstid! Nu är det kolsvart både på kvällen och på morgonen och imorse var det minusgrader! (tror ingen missade det då det basunerats ut på ansiktsboken och de andra "social" medierna hela morgonen, och så fortsätter jag här!dubbelmoral deluxe!)
Det jag ville komma fram till är att det spelar ingen rol hur många gånger jag får uppleva dessa tvära kast mellan årstider, blir lika förvånad varje gång! Att jag aldrig lär mig vettja!

Tisdag idag, inget speciellt på agendan, vi håller tummar och tår för att S inte håller på att bli sjuk (hoppas hoppas det var "vanlig vätskebrist") Att det inte blir snö eller regn i veckan (nej har inte inhandlat alla viktiga hörs/vintergrejer till ungarna i år heller)
Att jag inte tappar rösten idag heller (på sista tiden har rösten börjat knepa sig, den bara försvinner trots att jag varit tyst länge!)
Att dagen blir glad och positiv helt enkelt!

Hoppas ni får detsamms!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0